مدیرعامل ساپکو در تشریح رویکردها و برنامههای سال ۱۴۰۳ این شرکت، ضمن اعلام هدفگذاری ارتقای ۲۰ درصدی تامین نسبت به سال گذشته، بر ارتقا و توسعه فرآیندهای مهندسی و تامین قطعات خودرو با رویکرد اقتصادیسازی پروژهها ...
طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۳ ایرانخودرو که از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری با ثبت چندین دستاورد مهم در راستای ارتقای رضایت مشتریان به پایان رسید
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تشریح محور برنامههای ترسیم شده برای سال ۱۴۰۳، از هدفگذاری رشد دست کم ۲۰ درصدی شمارگان تولید و کاهش ۱۲ درصدی هزینههای تمام شده محصولات در این سال خبر داد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جریان بازدید از خطوط تولید و مراکز ارایه خدمات به مشتریان از جمله معاونت بازاریابی و فروش و همچنین مجهزترین مرکز تماس امداد خودرویی کشور در شرکت امدادخودروایران، بر ارایه محصول ...
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر لزوم همکاری کامل امداد خودروایران با پلیس راهور، گفت: مدیریت امنیت جاده با پلیس است و باید مجموعه امدادی با همکاری کامل در اختیار پلیس باشد، اگر پلیس دستور ارایه خدمت ...
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتری از خدمات امداد خودرو ایران بیش از ۸۵ درصد است، گفت: بزرگترین هدف ما براساس راهبرد کلان گروه ...
براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، امتیاز محصولات ایران خودرو در شاخصهای کیفی اندازهگیری شده، بالاتر از متوسط صنعت قرار دارد
ایرانخودرو در جشنواره ملی مسوولیت اجتماعی (قاف)، پس از ارزیابی هیات داوران شورای سیاستگذاری جشنواره، ضمن کسب بالاترین امتیاز نسبت به ۱۰۶ شرکت معتبر حاضر در جشنواره، موفق به دریافت سیمرغ الماس این جشنواره شد
مدیرعامل ایران خودرو، از تمامی مراکز علمی و دانشگاهی برای رفع نیازهای فناورانه این گروه صنعتی با هدف تسریع در فرآیند توسعه و ارتقای کیفیت محصولات دعوت به همکاری کرد